[bcn-pm] propera reunió (i següents )

Domingo A. Siliceo epoc at bsab.com
Thu Jul 31 02:49:17 CDT 2003

Hola,
Jo no podre anar a les reunions siguin en cap de setmana o en dies
feiners; la meva adscripcio al grup es mes un acte sentimental que
qualsevol altre cosa. Per tant, no opinare sobre el dia i hora de les
reunions.

El tema de la web si es important perque demostra a la gent que es i que
vol ser el grup. Mes que pensar 'que vull posar a la pagina del grup'
crec que cal partir del pensament 'a qui vull arribar'. Si la web es
interna, doncs no cal fer gaire esforç; posar fotos de les reunions i
transcripcions/actes de les reunions i poca cosa mes. Si la web vol ser
una eina de comunicacio externa, cal pensar en captar nous socis -el
soci, que diria en Nuñez-, promocionar la llista de correu, promocionar
l'intercanvi amb d'altres grups, potser editar un butlleti quinzenal o
mensual o bimensual, tutorials pels novells...

¿Voluntaris? ¿samarretes? ¿frankfurts?
--

    Domingo A. Siliceo
    Orihuela