[bcn-pm] propera reunió (i següents )

Carles Pina i Estany carles at pinux.info
Thu Jul 31 09:17:29 CDT 2003

Hola,

On Wed, 30 Jul 2003, carlos escribano wrote:

> La del dia/hora encara es més complicada, i ja ho hem tractat altres vegades.
> El sistema actual, però, deixa fora de les reunions a gent que no pot venir
> de cap manera; el pasar-ho al cap de setmana em temo que en deixa també fora
> a d'altres. Sugerències?

Jo sóc dels que el cap de setmana no poden (vaig a casa).

Ho he comentat a més d'un lloc, no sé si estaria bé fer-ho "rotatiu". Així
mai es deixa ningú fora.

Sé el rotllo que és quant tot es fa en cap de setmana i no es pot anar (o
durant la setmana per l'altre gent).

Potser és la solució menys dolenta, no?

(sí, es perd la idea de "ui, tercer dijous de mes, vaig a perl..." però es
guanya amb assistència variada?)

--
Carles Pina i Estany
	carles at pinux.info || carles.pina at salleURL.edu