[bcn-pm] consulta irc servidores+canales

Carles Pina i Estany carles at pinux.info
Thu Apr 24 17:17:34 CDT 2003

Hola,

On Thu, 24 Apr 2003, Xavier Noria wrote:

> Hola! M'he apuntat a la llista ara mateix per a veure si aquesta tarda
> hi ha trobada (vindre), i he vist aquest missatge als arxius. No tinc

jo després d'estar la tira de temps sense dir res, em presento aprofitant
que cito un missatge d'un que conec de cara i ulls...

volia venir a la trobada d'avui però m'ha estat impossible, però ara ja
m'he reservat el últim dijous de cada mes per anar...

ah, i jo de perl m'agrada però no en sóc un crack com molts d'aqui, el
faig servir massa poc...

Fins aviat!

--
Carles Pina i Estany