[Warszawa-pm] Podatki z kryptowalut

Zbigniew Łukasiak zzbbyy w gmail.com
Pon, 16 Kwi 2018, 06:19:08 PDT

Cześć,

Muszę dla siebie napisać program do policzenia podatków z kryptowalut.
Jak się do tego zabrać rzetelnie to nie jest to takie trywialne.

Na początek będę parsował dane z Bitfineksa i Bitstampa. W moich
obliczeniach zakładam, że uda mi się przeforsować interpretację, że
longi na Bitfineksie są kontraktami na zmianę (CFD) i są opodatkowane
jako zyski kapitałowe - ale zrobię tak, żeby łatwo było zaadoptować
programik w przypadku jeśli ministerstwo będzie miało inne zdanie.

Jeśli byłby ktoś zainteresowany to bardzo chętnie wrzucę moją
bibliotekę na githuba.

https://medium.com/@zby