[Warszawa-pm] Odp: Re: Odp: Spotkanie wakacyjne

Sebastian Marczak sebusio w wp.pl
Wto, 29 Lip 2014, 05:43:52 PDT

W dniu 29.07.2014 o 14:16, Tadeusz Sośnierz pisze:

> No dobra, to jutro 18 na skarpie zatem?

Ja bym jeszcze zaproponował coś na Polu Mokotowskim. To zaledwie 2 kroki
(czy 2 przystanki) od ZZ a mamy w czym wybierać:
- coś przy Rivierze
- Knajpka Park przy Giełdzie Komputerowej
- Pub Bolek przy Bibliotece Narodowej
- Pub Lolek z drugiej strony
- Pub Jeffs przy Banacha
- Zielona Gęś przy SGH
Myślałem jeszcze o czymś w ciągu: Park Ujazdowski - Agrykola - Łazienki
ale skojarzyłem, że jutro w podobnej porze Legia gra puchary więc ze
względu na możliwy najazd kibiców okolicznych knajpek myślę że tamtą
lokalizację powinniśmy sobie odpuścić.