[Warszawa-pm] Po spotkaniu październikowym

Piotr Fusik piotr w fusik.info
Pon, 4 Lis 2013, 05:11:32 PST

Dnia 2013-11-04 13:45 Sebastian Marczak napisał(a):

>Jak tam październikowe spotkanie ? Słyszałem że było świetnie :P .
>A serio, nie uważacie, że taka formuła spotkań grupy trochę się
zdewaluowała ? Szczególnie jeśli chodzi o lokale, w których żeby coś
powiedzieć słyszalnego dla wszystkich przy stole, trzeba przekrzykiwać
panujący wokół harmider.

Dlatego po przetestowaniu wielu lokali przez długi czas spotykaliśmy się w
Dekancie, w którym to lokalu, mimo że mieszczącym się w centrum, byliśmy
nielicznymi klientami. Ostatnio przechodząc tamtędy zauważyłem, że jest
wreszcie otwarty i przemianowany bodajże na Bierhalle. Proponuję wypróbować
tę nową wersję następnym razem.

Piotr