[Warszawa-pm] Filmy z Workshopu

Grzegorz Szpetkowski gszpetkowski w gmail.com
Pon, 3 Cze 2013, 07:41:27 PDT

W dniu 3 czerwca 2013 16:06 użytkownik Sebastian Marczak <sebusio w wp.pl>napisał:

> Cześć
>
> Przypominam zainteresowanym (ewentualnie mogącym i chcącym pomóc), że
> nadal poszukuję jakegoś FTP-a na filmy z naszego Workshopu. Na całość jest
> potrzebne jakieś 30GB (ale każda ilość się przyda - mogę przesyłać filmy z
> poszczególnych prelekcji - nie całość). Są to pliki formatu .MTS z AVCHD
> (Advanced Video Codec HD) - w razie problemów z kodekiem - na pewno VLC
> (dla wszystkich OS) posiada "defaultowo" odpowiedni kodek do odtwarzania.
>
> Po drugie, są to "surowe" pliki źródłowe zrzucone bezpośrednio z dysku
> [...]

Przyznam, że nie brałem udziału warsztatach, ale chętnie bym to obejrzał.
Co myślisz o YouTube ? Od jakiegoś czasu można tam wrzucać filmiki do 20GB
(z tego co czytam to jest to limit na jednorazowy upload), natomiast nie
wiem jak to jest z formatem MTS, podejrzewam że niezbędna byłaby konwersja
przed samym uploadem.

Linki (mogą się ew. przydać):
http://support.google.com/youtube/bin/answer.py?hl=en&answer=71673
http://productforums.google.com/forum/#!topic/youtube/-vy6R81ubDk