[Warszawa-pm] GCI i tłumaczenia

Michal Wojciechowski odyniec w odyniec.eu.org
Śro, 30 Lis 2011, 10:08:37 PST

On 11/30/2011 11:58 AM, Zbigniew Łukasiak wrote:

> Może ktoś jeszcze by nam pomógł ze sprawdzaniem tych tłumaczeń? Link
> http://www.google-melange.com/gci/homepage/google/gci2011
>
> To troche bezużyteczne jest i na przyszłość trzeba będzie chyba
> zrezygnować z takich zadań - ale z drugiej strony może ci tłumacze
> trochę zrobią nam reklamy wśród młodzieży.

Mogę spróbować pomóc, na ile inne obowiązki mi na to pozwolą.
Kompetencje, jak sądzę, mam - parę lat temu tłumaczyłem artykuły dla
wydawnictwa Software.

Coś jeszcze powinienem wiedzieć na starcie, czy wszystkiego dowiem się
ze strony GCI?

Pozdrawiam,
--
Michal Wojciechowski