[Warszawa-pm] Nblog - co dalej

Zbigniew Łukasiak zzbbyy w gmail.com
Sob, 12 Lis 2011, 09:43:03 PST

No - linki poprawilem:
https://github.com/zby/Nblog/commit/88dbcd1cd4aeb66d4cebec6d6858bb93466cfb60
 Tam jeszcze jest jakis problem z filtrowaniem tego RSS - nie
sprawdzalem za bardzo jak to wlasciwie ma dzialac no i oczywiscie te
templejty tez pewnie warto by jakos poprzerabiac (refactorowac).
Kiedys sie za to zabiore.

Ale co do poprawności samego RSS to jednak
http://search.cpan.org/~mstrout/XML-Feed-0.44/lib/XML/Feed.pm wygląda
dość autorytatywnie.

Z.