[Warszawa-pm] Plack-App-ResetPass

Grzegorz Blach magik w roorback.net
Nie, 6 Lis 2011, 12:02:16 PST

On 11/05/2011 10:14, Zbigniew Łukasiak wrote:
> Hej!
>
> Właśnie wrzuciłem to na githuba: https://github.com/zby/Plack-App-ResetPass
>
> Po Plack::Middleware::Auth::Form to kolejny 'komponent funkcjonalny'.
>
> Co o tym myślicie?

Pierwsze co mi się nie podoba w tym module, to poleganie tylko na bazach
SQL. Ostatnio pojawiło się kilka baz NoSQL, do tego jest jeszcze LDAP,
kerberos, pam i pewnie wiele innych metod autentykacji użytkowników.

Druga rzecz która mnie zastanawia to czy da się ten moduł wykorzystać
chociażby w Dancerze lub innych frameworkach?
Tu pewnie odpowiedz jest prosta, tylko ja od dawna nie pisałem, żadnych
aplikacji webowych, więc nie jestem biegły w tym temacie.