[Warszawa-pm] Napisałem program

Waldemar Biernacki wb w sao.pl
Czw, 6 Sty 2011, 10:38:05 PST

Hej!

Napisałem source editor Yase - szczególnie do tworzenia i rozwijania bazy
danych SQL (PostgreSQL).  Info o programie jest tutaj:

http://source.sao.pl/source?item=200

tam też jest dostępny zip file z kodem Perla (5.10)  i całą strukturą
katalogów. Dla Windows jest też wersja wrap yase.exe spakowane przez narzędzie
Activestate. Program działa w linuksie i Windows identycznie (z dokładnoścuią
do drobnych różnic w dekoracji i inaczej przeliczanych rozmiarów czcionek).

Cechy główne to:

Działa identycznie w Windows i Linux.  Jest mały i nie oprócz wgrania katalogu
nie potrzebuje (chyba, że doinstalowania modułów Perla - zwłaszcza modułu
graficznego Prima)

Drzewo katalogów i plików. Tylko pliki o wskazanym rozszerzeniu. Projekt może
skłądać się z wielu niezależnych katalogów root.

Każde rozszerzenie ma definiowaną w perlu składnie (regexp). Można łatwo
definiować własne podświetlanie własnych lub znanych typów. Np standardowy SQL
ma zwykle słabe podświetlanie (wg mnie powinien lepiej rozróżniać kod SQL od
kodu funkcji składowanych).

Można wyeksportować kolorowany html

Można obsługiwać duże pliki (sprawdzałem rzędu 100MB sql).

Zachęcam do pobrania - a nuż taka idea edytaora komuś z Was się spodoba...
Bardzo chętnie wysłucham uwag.

wb.