[Warszawa-pm] Spotkanie na temat Dependency Injection - zamiast spotkania lutowego

Tadeusz Sośnierz tadzikes w gmail.com
Pon, 7 Lut 2011, 10:48:18 PST

On  7-02-2011 10:43:43, Zbigniew Lukasiak wrote:
> Witam,
>
> WARLUG oferuje salę na 23 lutego godz. 18.15, będzie to panel
> dyskusyjny, wstępna lista tematów poniżej.  Ktoś chciałby uczestniczyć
> w panelu?  A może znacie kogoś kto ma w tym doświadczenie?
>
> Chyba nie będziemy już robić osobnego spotkania samego warszawa.pm?

Hej,
Ja bym uczestniczył bardzo chętnie, aczkolwiek nie wiem jak mógłbym
kontrybuować do pomysłu. Spotkanie mogłoby być po to, aby przedyskutować
sam panel, co wyszło, co nie, jak poszło, etc.

Pozdrawiam,
Tadek