[Warszawa-pm] WebNano

piotr pogorzelski pp w webtel.pl
Pon, 20 Wrz 2010, 01:48:55 PDT

-------- Original Message  --------
Subject: Re: [Warszawa-pm] WebNano
From: Zbigniew Lukasiak <zzbbyy w gmail.com>
To: warszawa-pm w pm.org
Date: Sun Sep 12 2010 00:02:56 GMT+0200 (CET)

> A co byś chciał mieć w tej dokumentacji?  Bo jakaś dokumentacja to już
> tam jest od paru miesięcy.  Dzisiaj mam nadzieję, że ją jeszcze trochę
> poprawiłem,  ale o niektórych kawałkach jeszcze nie wiem jak pisać w
> sposób prosty.

musi sie dac latwo zainstalowac i zdeinstalowac

szczegolowy opis typu copy-paste aby
zainstalowac i uruchomic przykladowa aplikacje
- tekst dla laika.
	tekst nie ma tlumaczyc co zrobic i dlaczego,
	tylko maja byc napisane polecenia jakie nalezy
	wklepac - i to musi zadzialac

blog na ktorym napisane co to jest, gdzie moge znalezc historie
korespondencji i komentarzy innych pozwalajaca ocenic
co inni mysla na ten temat.

tekst na blogu wyjasniajacy  dlaczego to, a nie inne popularne
rozwiazania. czym sie wyroznia na plus w stosunku do innych

informacja jaka wiedze musza posiadac aby z tego korzystac,
wiedze czy inne requirements czy zastosowane technologie

jesli w kwadrans bede mial dzialajaca przykladowa aplikacje
to bede czytal dalej bloga. inaczej musi mi bardzo zalezec
albo musze byc bardzo ciekawy

dopisac bloga do stron wikipedii poswieconej frejmlorkom

--
pp