[Warszawa-pm] WebNano

Zbigniew Lukasiak zzbbyy w gmail.com
Sob, 11 Wrz 2010, 01:49:22 PDT

Czesc,

Zaczęłem się przygotowywać do wysłania WebNano na CPAN.  Ostatnio
skonwertowałem go na Dist::Zille i zagwarantowałem, że testy pod i
kwalitee przechodzą.

Zaczęłem też przepisywać większy przykład aplikacji z Catalysta na
WebNano i zweryfikowałem, że już wszystkie potrzebne funkcje są w
WebNano albo w Placku.
http://github.com/zby/Nblog jest konwersją
http://github.com/gshank/ravlog na WebNano.  Żeby go uruchomić trzeba
dodać do PERL5LIB scieżki do WebNano i do dwóch rozszerzeń
WebNano-Renderer-TT i WebNano-Controller-CRUD (na razie są w
extensions, niedługo przeniosę je do odrębnych projektów na github).

Co myślicie o tym?  Przygotowuję się też do napisania 'Dlaczego
WebNano' - ale mam wrażenie, że żaden taki dokument nikogo nie
przekona do użycia WebNano, więc może przydałoby się napisać jeszcze
jakąś prostą aplikację w WebNano?