[Warszawa-pm] Logo Warszawa PM

Leszek Piotrowski leszekp w life.home.pl
Pon, 22 Lis 2010, 06:57:55 PST

Zbyszek, masz racje. Nie przeczytalem tego wczesniej.
To co mówisz jest tu:
http://onlamp.com/pub/a/oreilly/perl/usage/faq.html
No i nie wiem co dalej.
Moze powinnismy sie zdecydowac na proponowane logo.Oczywiscie po
przeglosowaniu itp.
Nastepnie ktos musialby napisac do O'Reilly.
No i w razie czego zawsze mozemy zmienic logo.
Leszek