[Warszawa-pm] WebNano

piotr pogorzelski pp w webtel.pl
Pon, 10 Maj 2010, 02:46:21 PDT

> Wszystko jest na githubie (http://github.com/miyagawa/Plack) - wiec
> nic prostszego niż sforkować projekt i wysłać pull request.  Trzeba
> tylko pamiętać, że na różnych listach takie 'benchmarki' są traktowane
> jako bezsensowne, bo co znaczy to usprawnienie o 1/1000 sekundy, jeśli
> zapytanie w normalnych warunkach trwa i tak powiedzmy 1/10s., wtedy
> takie usprawnienie nic nie znaczy.  I co prawda chyba każdy się
> zgodzi, że w pewnych przypadkach chciałoby się jednak mieć te 1000/s,
> ale zaczynanie dyskusji o takich benchmarkach traktowane jest trochę
> [...]

wiadomo, ze trzeba porownywac porownywalne.
catalysta moge porownywac z django czy inna joomla

takie benchmarki mowia tylko tyle, jaki narzut daje technologia w
konkretnej konfiguracji. I jesli sa znaczace roznice, wzbudzaja
zdziwienie prowadzace do znjdowania 'log_line'

z drugiej strony, jakby postawili mi zadanie napisania RESTa dla
facebooka lub twittera to wybor technologii zaczalbym wlasnie
od takich testow

a, ze delikatne. coz. benchmarki oceniaja. wiec jest dyskusja
czy oceniac nalezy, jakie kryteria i czy ocena jest zasluzona.
ot ludzka natura :0