[Warszawa-pm] WebNano

Zbigniew Lukasiak zzbbyy w gmail.com
Pią, 7 Maj 2010, 08:52:25 PDT

2010/5/7 piotr pogorzelski <pp w webtel.pl>:
> [...]

Chodzi raczej o to, że PSGI swietnie podzielilo kod - teraz powstają
niezależnie różne fajne kawałki funkcjonalności.  A sam Plack::Request
to rzeczywiście nic wielkiego, ale z tego co pamiętam to miyagawa dał
tam takie sprytne rozwiązanie dla parametrów które mogą mieć wiele
wartości (w CGI, a także w Cataliscie to wymaga ciągłego sprawdzania),
a także chyba do uploadów plików.  W sumie to takie małe ułatwienia.
Ale ważne jest to, że właśnie one mogą powstawać sobie niezależnie.