[Warszawa-pm] WebNano

Zbigniew Lukasiak zzbbyy w gmail.com
Pią, 7 Maj 2010, 06:36:13 PDT

2010/5/7 piotr pogorzelski <pp w webtel.pl>:
> a proste hello.php
> "Hello PHP World"
> daje 1500 req/sek  :(
>
> niezaleznie czy przez apache z php
> czy lighttpd/fastcgi/php
>

> nie zeby porownywac z catalystem, ale juz z plackiem
>
> plack przez fastcgi i lighttpd z "sub {return "hello world"}"
> max co dalo to 746 req/sek
>
> czyli 2 razy wolniej niz php  :(
>
> czemu Plack::App::PSGIBin i t1.psgi daje taki narzut w stosunku do php?
>

> czas na sprawdzenie mod_perl i Apache::Registry ?

A to nie wiem, ale miyagawa kiedys gdzies publikowal calkiem niezle
wyniki Placka przy serwowaniu statycznych plikow - byly calkiem
zblizone do golego apacha.  Moze to zalezy z jakim serwerem?
Probowales Starmana?  Na githubie widzialem jeszcze jakies inne jak
http://github.com/stash/Feersum - ktory ma tez byc podobno bardzo
szybki.

Z.