[Warszawa-pm] WebNano

Zbigniew Lukasiak zzbbyy w gmail.com
Śro, 5 Maj 2010, 07:24:02 PDT

2010/5/5 pp <pp w webtel.pl>:

> jak juz zrozumiesz placka, to chyba mozna sie polapac;)
>

> znalazlem chwile i posiedzialem sobie troche nad tym plackiem.
>
> jak rozumiem, WebNano to taka konkurencja dla Plack::Middleware ?
>
> kusi aby napisac sobie framework;)

Z middleware jako takim to na pewno nie chciałbym konkurować.  Będę
musiał się nad tym zastanowić jak to moje rozwiązanie umieścić w tym
kontekście, na pewno można je używać razem z wieloma plackowymi
middleware.

Jak masz jakieś własne pomysły co by się miało w takim frameworku
znaleźć to możemy podyskutować.  WebNano jest ciągle eksperymentem -
więc może porzucę go dla Twojego rozwiązania :)

Pozdr,
Z.