[Warszawa-pm] Ku pokrzepieniu serc

Cezary Morga czarek w therek.net
Wto, 4 Maj 2010, 10:38:04 PDT

On Tuesday, 4 of May 2010 21:22:48 Tadeusz Sośnierz wrote:

> Zaskakuje mnie dość wysoki wynik basha/awka. Może to raczej zestawienie
> tego, jakie języki znają ci najlepiej zarabiający. Patrząc na te w/w
> wychodziłoby na moje oko, że to sysadmini ;)

Yeah baby! Czyli dobrze, że zrobiłem sobie certyfikat z administracji
Solarisem. Szkoda tylko, że z nim na co dzień nie pracuję :)

Swoją drogą, nie chce mi się coś xwierzyć, że graficy komputerowi zarabiają
średnio (ok, to jest mediana) 2500 PLN.

--
Cezary Morga
"I believe in looking reality straight in the eye and denying it." (Garrison