[Warszawa-pm] Warsztaty

Zbigniew Lukasiak zzbbyy w gmail.com
Czw, 24 Cze 2010, 07:01:00 PDT

No dobra - sala jest wstepnie potwierdzona - a wiec beda dwie czesci:

1. 'Perl 6" Tadeusza (a moze jakis inny tytul?)

2. Moje "PSGI - czyli ProSte jak cGI"  plus extra "Opowieść o WeNano"

- proste handlery PSGI
- streaming
- Middleware
- uruchamianie pod FCGI i moze Starmanem czy czyms

- WebNano - dispatching i templejty

Ktos jeszcze cos zglasza?

Jakies uwagi?  Cos jeszcze chcielibyscie uslyszec?

Pozdr.
Zbyszek