[Warszawa-pm] Subclassing aplikacji

Śro, 9 Cze 2010, 04:16:26 PDT

W dniu 9 czerwca 2010 12:47 użytkownik Zbigniew Lukasiak
<zzbbyy w gmail.com>napisał:

> No ja troche zartowalem z tym, ze to nic takiego.  Normalnie w tym
> miejscu oczekiwaloby sie 'definicji' jakiejs funkcji - ktora pozniej
> bylaby uzyta przy serwowaniu strony, a tym czasem tutaj mamy
> 'aplikacje' funkcji GET do jakiejs anonimowej subroutine. Oczywiście
> ta aplikacja spełnia rolę 'jakby definicji' - tylko, że jest to taka
> nie do końca działająca definicja - bo na przykład nie spełnia
> oczekiwań przy dziedziczeniu.

To ale to jest właśnie przykład użycia

http://en.wikipedia.org/wiki/Strategy_pattern

Z tym że w Perlu funkcje są "first class citizen", stąd też nie nie
definiuje się klas, tylko korzysta z tych właśnie anonimowych funkcji. I za
to właśnie lubię Perla :)

--
.''`.    Piotr Roszatycki
: :' :    mailto:Piotr.Roszatycki w gmail.com