[Warszawa-pm] Subclassing aplikacji

Tadeusz Sośnierz tadzikes w gmail.com
Wto, 8 Cze 2010, 10:31:16 PDT

On  8-06-2010 17:23:08, piotr pogorzelski wrote:
> nie wiem tylko czemu brak konsekwencji u autorow
>
> czemu
> $self->render(text => "You called /baz with $method");
> zamiast
> $self->render text => You called /baz with $method" ;
Pewnie dlatego, że by nie działało. Choć nie wiem dlaczego, ale jakoś ta
forma nigdy mi nie przechodzi (np. http://wklej.org/id/347516/).

> jak mi kiedys powiedzial kolega - perl to jedyny jezyk, ktorego kod
> przed i po obfuscatorze wyglada tak samo
Ech, dużo takich opinii słyszę. Choć jeszcze nie słyszałem tego od
kogoś, kto by Perla znał. Narzekają głównie ci, którzy liczą że będą
doskonale rozumieć kod nie znając języka. Mam nadzieję że żadnego flame
nie zacznę.

Pozdrawiam,
Tadek