[Warszawa-pm] Subclassing aplikacji

Zbigniew Lukasiak zzbbyy w gmail.com
Pon, 7 Cze 2010, 09:46:36 PDT

2010/6/7 Zbigniew Lukasiak <zzbbyy w gmail.com>:

> Troche dokumentacji juz tam jest - ale generalnie to musze najpierw z
> tym poeksperymentowac zanim cos zostanie tak bardziej ustalone.

Ale prawde mowiac to 'Read the source Luke' - to jest troche ponad 200
lini kodu w lib/ (w testach jest troche wiecej).  To jeszcze dlugo nie
bedzie taka 'mature' udokumentowana biblioteczka, ale mysle, ze jest w
niej potencjal, jak sie przygladam innym (Dancer, Mojo, WebSimple) to
mysle, ze WebNano jest odroznialne.

Z.