[Warszawa-pm] 'require' w Rakudo

Tadeusz Sośnierz tadzikes w gmail.com
Pon, 9 Sie 2010, 12:55:06 PDT

On  9-08-2010 10:46:45, Zbigniew Lukasiak wrote:
> Cześć,
>
> tadzik - widzę, że teraz bardzo się zaangażowałeś w Perla6.  Jakbyś
> coś pociągnął z tym o czym gadaliśmy na #perl6 - czyli z funkcją
> 'require' to napisz tutaj.  Na przykład jak się dowiesz czy ktos to
> może już implementuje i ewentualnie czy na przykład można by mu coś
> pomóc testując lub pisząc testy.

Fragment rozmowy z Patrickiem Michaudem:

pmichaud | tadzik: I think 'require' is sooner rather than later.
tadzik   | pmichaud: Maybe for the nearest Rakudo release?
pmichaud | maybe. there are a lot of features and bugfixes piling up,
         | so I'm not yet sure about the order in which they'll be
	 | resolved

Wcześniej słyszałem głosy, że to już raczej prosta sprawa mając use, ale
żadne deklaracje się nie pojawiły. Na pewno pomoże jeśli wpadniesz za
jakiś czas, ale jeszcze przed wydaniem #32 i się przypomnisz :)

Pozdrawiam,
Tadek