[Warszawa-pm] Pomysł na logo (od Leszka)

Zbigniew Lukasiak zzbbyy w gmail.com
Pon, 2 Sie 2010, 06:58:15 PDT

2010/8/2 Tadeusz Sośnierz <tadzikes w gmail.com>:
> Od Leszka:
>
> Myślę, że nie będzie problemu z O'Reilly ponieważ Warszawa-PM
> to nie firma komercyjna.
>
> O'Reilly zapewne bez problemu daje zgodę na camela dla tego typu
> organizacji
> jak PM.org.
>
> Zresztą na linku który podesłał Zbyszek, O'Reilly jako przykłady nie
> komercyjnych sitów
> używajacych wielbłada w logo podaje własnie Perl Mongers.

Problemu prawnego to nie bedzie - ale zauwaz, ze inne grupy PM
przechodza na cebule.   Chodzi o to, ze skoro wielblada nie mozna bylo
uzywac w pewnych przypadkach wiec nie nadawal sie na logo Perla
calosciowo.

Ale oczywiscie TIMTOWTDI, sri tez wymysla jakies nowe loga.

--
Zbigniew Lukasiak
http://brudnopis.blogspot.com/