[Warszawa-pm] Hey!

Łukasz Mądrzycki uksza w wp.pl
Wto, 13 Kwi 2010, 09:29:17 PDT

W dniu 13 kwietnia 2010 20:08 użytkownik Tadeusz Sośnierz
<tadzikes w gmail.com> napisał:
> Dobre pytanie. Ja bym również spytał: co się dzieje z grupą? Czy chętni
> na spotkania jeszcze są, czy wszyscy automagicznie stracili ochotę po
> wyjeździe Zbyszka?

fakt, trochę jakoś "siadła" dynamika rozwoju.
"Strona" teraz stoi na serwerze pm.org, i obsługuje tylko "statyczny"
html, co nam rozwiązuje problem "jakie super-duper wiki tam powinno
stać".
Potrzebny impuls, żeby ktoś kliknął mała stronkę z podstawowymi informacjami.
Albo rozdamy hasła wszystkim i każdy na swojej podstronie wyczaruje co
mu się podoba.
Tylko jak na każdym zebraniu, ktoś musi zacząć pierwszy.