[Warszawa-pm] Hey!

Waldemar Biernacki wb w sao.pl
Wto, 13 Kwi 2010, 05:52:35 PDT

Co się dzieje ze stronką http://warszawa.pm.org/ ?

Chciałbym podzielić się swoja pracą i zaprosić zainteresowanych do dalszej
współpracy!

Długo szukałem jakiegoś edytora, który chodziłby identycznie w linux i windows
i miał pewne dodatkowe cechy i nie znalazłem. W końcu się zirytowałem i
zacząłem pisać. Praca oparta jest na bazie wspaniałej biblioteki Prima.
Oczywiście w Perlu. Program (z wyjątkiem dekoracji) wygląda identycznie w
Windows i Linux. Nazwałem go Yase od "yet another source editor".

Chciałbym podzielić się swoją pracą, ale trochę mi wstyd bo w kodzie jest
niestety bałagan. "Sztuczka" polega na tym, że oryginalne biblioteki (moduły)
Primy pozastępowałem zmodyfikowanymi przez siebie kopiami.

Kod mozna pobrać z mojej strony: http://sao.pl/yase. Należy rozpakować do
jednego katalogu i wywołać "perl Yase.pl". Zatem musi być Perl i Prima (ja mam
perla 5.10 a Primę aktualną z cpan). Dodałem tam też program "Yase.exe"
(otrzymany poprzez pakowanie programem perlApp firmy ActiveState), ale Yase
jest w takiej fazie, że raczej należy go pisać niż używać (choć ja go już
używam, gdyż ma względnie łatwą możliwość dodawania własnego kolorowania
składni co jest mi niezbędne no i dziła identycznie w linuksie i windows co
też jest bardzo pożądane przez mnie).

pozdrawiam i czekam na chętnych do współpracy! Bardzo chętnie udzielę
wszelkich informacji.

wb.