[Warszawa-pm] www

Zbigniew Lukasiak zzbbyy w gmail.com
Nie, 27 Wrz 2009, 13:12:42 PDT

Chyba znowu jest ten problem z cachem - bo po wylogowaniu nie a sie
wejsc na strone biblioteczka.  Ale nawet po zalogowaniu link jest ze
znakiem '?' i od razu do edycji (czyli jakby nie znajduje tej strony)
mimo, że po wejściu już na tą edycję jest tam tekst który zapisałem.

Poza tym pasek url zawsze zawiera tylko http://warszawa.pm.org/ -
wszystkie wewnetrzne linki jakos tego nie zmieniają.

Coraz mniej lubię to mojomojo - ale może spróbujesz się popytać na #mojomojo?

Z.