[Warszawa-pm] Padre

Waldemar Biernacki wb w sao.pl
Śro, 21 Paź 2009, 09:21:42 PDT

Hej!

Postanowiłem przyglądnąć się z bliska programowi Padre - jak wiadomo jest to IDE perlowe.

Mam takie pytania. Czy ktoś na bieżąco z Was używa Padre? Jak założyć i rozwijać projekty perlowe? Chodzi mi o "otwórz projekt, zamknij projekt, dodaj plik do projektu i widzę całą strukturę (katalogową lub inną drzewiastą projektu). Choćby coś na kształt takowego w quanta plus. Wiem, że tam jest ogląd katalogowy, ale chciałbym "zarządzać" plikami projektu - a to nie to samo co pliki w katalogach.

Moja instalacja to padre 0.48, perl 5.10.1, na debian/testing AMD64 - dzisiaj rano odświeżone :)

Pozdrawiam!

wb.