[Warszawa-pm] Coś małego do aplikacyjek webowych

Łukasz Mądrzycki uksza w wp.pl
Sob, 13 Cze 2009, 14:20:29 PDT

Hej,

muszę "doumieć" się jakiegoś narzędzia do łatwego i sprawnego
tworzenia maleńkich webowych aplikacji - prostych interfejsów do bazy,
ankiet, generatorów tego i owego - nic wielkiego: kilka formularzy,
może jakieś proste logowanie, ew. "podpinalność" pod jakieś szablony
(HTML::Template czy TT)...

Rozglądam się, rozglądam, ale w każdym rozwiązaniu w którymś momencie
trafiam na coś co mi się nie podoba. To oznacza, że prawdopodobnie nie
znajdę nic, co mnie w 100% zadowoli, więc posłuchałem co ludzie
polecają i tym się zajmę.

Wstępnie zapoznałem się z:
CGI.pm
CGI::Application
Maypole
Mojo

wszystko fajne, ale nie do końca :)
Która z tych rzeczy warta jest, żeby się przełamać, zaznajomić do
końca i zacząć używać?
Ja chyba skłaniałbym  się ku CGI::Application

tymczasem,

p.s
wiem, że mamy tu mistrzów od Catalysta, ale to chyba za duża armata na
moje muchy