[Warszawa-pm] Łamigłówka ze słowami kluczowymi

Stanislaw Romanski stas w datos.pl
Wto, 9 Cze 2009, 08:28:59 PDT

Cześć,
Najpierw podziliłem tekst na linijki zawierające po 1 słowie.
Potem użyłem przełącznika wykonania -d i debugger wskazał, jakie fragmenty
są 'eval'-owane.
Wtedy zgadłem że sztuczka polega na stworzeniu wyrażenia z wielu 'xor'-ami.
No i gdzie należy pozostawić jednak dokładnie jedną spację.
Potem juz sam wymyślałem które fragmenty służą tylko ściemnianiu ...
;-)

>a skoro juz taka tematyka - udało się komuś odpalić wszystkie opcje
>SelfGOLa?
>http://www.perlfoundation.org/perl5/index.cgi?selfgol
>http://libarynth.org/selfgol
>
>mnie działa tylko -s

U mnie na Win'XP z perl 5.8.9, mimo zmiany w tekscie polozenia interpretera
perl'a,
nie działa w ogóle. Ciągle wypisuje
        No
(uparte, jak znany robot z opowiadania Lema ;-)

>pzdr,

Pzdr.
S.R.