[Warszawa-pm] Spotkanie lipcowe

Zbigniew Lukasiak zzbbyy w gmail.com
Czw, 16 Lip 2009, 04:50:53 PDT

No dobra - to, zgodnie z sugestią, zamówiłem stolik w Dekancie
(http://www.gastronauci.pl/510-dekanta-warszawa).  Jednak zmieniłem
datę na środę (bo mi jednak czwartek nie do końca pasuje).

Czyli widzimy się w środe 22 lipca o 19 w Dekancie.

W agendzie jest załatwienie sprawy naszej stronki.

Pozdr.
Zbyszek