[Warszawa-pm] Melody

Łukasz Mądrzycki uksza w wp.pl
Pon, 13 Lip 2009, 07:01:32 PDT

W dniu 9 lipca 2009 08:54 użytkownik Zbigniew Lukasiak
<zzbbyy w gmail.com> napisał:
> No dobra - możemy stawiać Melody - jak ktoś da serwer i obieca
> administrację.
> Ja pokazałem rozwiązanie przez Google Sites - moim
> zdaniem to by wystarczyło na nasze potrzeby - ale jak ktoś chce
> administrować Melody - to super.  Będzie ciekawie.  Ja osobiście nie
> lubię takiej codziennej administracji - ale chętnie sie przyłączę przy
> dodawaniu nowych możliwości itp.

ja to Melody na jakimś hostingu pod testową domenką mogę wystawić.
Tylko czy wszystkim to opowiada? Żeby mi się para, którą właduję w
stawianie tego Melody nie zmarnowała ;)

p.s.
nie mam już gipsu, jestem w miarę mobilny - mam zamiar pojawić się na
najbliższym spotkaniu.