[Warszawa-pm] Fwd: WarLUG: Raid i LVM. Zarządzanie dyskami.

Zbigniew Lukasiak zzbbyy w gmail.com
Czw, 29 Sty 2009, 04:25:27 PST

Hej!

Oto odpowiedz z WarLUGa w sprawie prezentacji nowoczesnego Perla -
proponuja 25 lutego.

Ja mógłbym opowiedzieć o Cataliscie i o DBIC.

Pozdr.
Zbyszek

---------- Forwarded message ----------
From: Tomasz Klicki <tomasz w klicki.pl>
Date: 2009/1/29
Subject: Re: WarLUG: Raid i LVM. Zarządzanie dyskami.
To: Zbigniew Lukasiak <zzbbyy w gmail.com>

Zbigniew Lukasiak pisze:
> Nie pamiętam już czy to z Tobą o tym rozmawiałem - ale warszawa.pm
> jest gotowa zrobić prezentację na temat "Nowoczesnego Perla".   Jeśli
> nadal jesteście zainteresowani to jesteśmy gotowi do współpracy.

Cześć, jasne ;) Napisałem do Ciebie maila, ale chyba jak widać nie
doszedł.. Teraz zaczęła się sesja, a ferie kończą się mniej więcej
23-ego lutego. Pasuje Wam więc spotkanie 25 lutego, środa, 18:15 ?
Jeszcze dam znać czy wszystko ok z salą, bo zmienia się semestr i trzeba
rezerwować coś na nowo. Jak rozumiem to by było pierwsze spotkanie, ale
myślę, że ludzie chętnie posłuchaliby tego więcej ;-)

--
 (o_   Pozdrawiam serdecznie,                     http://tomek.klicki.pl
 //\   Tomasz Klicki <tomasz w klicki.pl>        http://www.debianusers.pl