[Warszawa-pm] Dzisiejsza prezentacja

Pią, 27 Lut 2009, 06:11:11 PST

To mój domowy komp, może uda się ci to gdzieś zmirrorować:

http://nashia.no-ip.org:8000/dexter/talks/perl_mity.html

Jeśli tematów było zbyt wiele na raz, następnym razem (jeśli nas
jeszcze chcecie :)) możemy się bardziej sprofilować (mniej propagandy,
więcej szczegółów), tym bardziej że nie zdążyłem nic a nic opowiedzieć
o Moose.

--
 .''`.    Piotr Roszatycki
: :' :    mailto:Piotr.Roszatycki w gmail.com