[Warszawa-pm] Prezentacja o Perlu

Zbigniew Lukasiak zzbbyy w gmail.com
Pon, 9 Lut 2009, 04:33:40 PST

2009/2/9 Tomasz Klicki <tomasz w klicki.pl>:

> Ok, mogę wrzucić dziś wieczorem info o spotkaniu. Potrzebuję jeszcze ze
> 3 zdania rozwinięcia tego, o czym będzie spotkanie. Prezentację
> chciałbym wrzucić na stronę najpóźniej dzień przed spotkaniem. Jeśli jej
> nie będzie, to odwołujemy spotkanie z winy prelegenta ;-)

Moim zdaniem to nie bedzie czasu na nauczenie kogokolwiek czegos -
wiec lepiej bedzie sie skupic na przedstawieniu co ciekawego sie
dzieje w Perlu (a dzieje sie moim zdaniem dużo).  Ludzie powinni wyjść
z taka listą rzeczy którym się warto przyjrzeć - plus sajty, listy
dyskusyjne, kanaly IRC gdzie można się dowiedzieć więcej.