[Warszawa-pm] Prezentacja o Perlu

Zbigniew Lukasiak zzbbyy w gmail.com
Wto, 3 Lut 2009, 02:58:57 PST

Hej!

Piotrze - więc jak?  Odpowiada Ci termin 25 lutego?  Wysłałem w tej
sprawie maila - ale może go przeoczyłeś, bo zapomniałem dać sensowny
tytuł.

Moglibyśmy się podzielić - ja Catalyst i DBIC a Ty Moose i reszta ( i
razem jakiś wstęp ) - co Ty na to?  Jeśli chodzi o długość to myślę,
że max 1.5h czyli po 45 minut.

Ktoś się jeszcze dołącza?

Tomek Kalicki - organizator imprezy jest w CC.

Pozdr.
Zbyszek