[Warszawa-pm] Strona – co robimy?

Zbigniew Lukasiak zzbbyy w gmail.com
Wto, 18 Sie 2009, 12:32:44 PDT

2009/8/17 Łukasz Mądrzycki <uksza w uksza.net>:
> dodałem w configu co trzeba (a przynajmniej tak mi się wydaje).
>
> domontuję jeszcze dzisiaj
> oddmuse.uksza.net
> twiki.uksza.net
>
> w sumie to już będzie:
> * google
> * Movable Type
> * mojomojo
> * oddmuse
> * twiki
>
> to znaczy, że teraz albo dobijemy do tuzina, albo podejmiemy decyzję,
> nawrzucamy na stronkę co trzeba i postaramy się, żeby żyła (spotkania,
> golf itd...)

Ja zaproponowałem oddmuse i twiki na wypadek jeśli byś sobie nie dał
rady z MojoMojo - bo to są starsze wiki i powinny być łatwiejsze w
instalacji.
Ale jeśli Ty sam, poniżej, głosujesz na MojoMojo - to nie ma sensu się
nad nimi zastanawiać.  Wystarczy jedna wiki.

A więc wybór jest taki

* wiki
* blog (movable type albo melody)
* google site