[Warszawa-pm] Strona – co robimy?

Zbigniew Lukasiak zzbbyy w gmail.com
Czw, 13 Sie 2009, 08:10:07 PDT

2009/8/12 Łukasz Mądrzycki <uksza w uksza.net>:
> to się chyba robi tak:
> http://mojo.uksza.net:3007/nowa/
> i tam jakieś
> Click on any non-existent page to create it.

Troche zabugowane to MojoMojo - na przykład ja teraz jako anonymous
utworzyłem strone: http://mojo.uksza.net:3007/biblioteczka.  I teraz
jak probuje ja otworzyc to wyskakuje, ze jej nie ma, ale edytowac
moge.  Dopiero jak zalozylem konto i zalogowalem sie jako zby - to ta
stronka sie pokazala jako istniejaca - ale po wylogowaniu znowu to
samo.  Dziwne.

W każdym razie można to już edytować, a jak ktoś ma czas to można też
zglaszać bugi na #mojomojo na ir.perl.org.

Z.