[Warszawa-pm] Perl 6 wiosną 2010

Tadeusz Sośnierz tadzikes w gmail.com
Pią, 7 Sie 2009, 06:32:04 PDT

Witam,
Kilka minut temu w moich rssach pojawiła się taka oto wiadomość[1].
Głosi ona co następuje:
Całość znajduje się na blagu menedżera wydań Rakudo, więc jest raczej
pewne.
Chciałem was zatem z ciekawości zapytać, co sądzicie o Perlu 6?
Dotychczas, mam wrażenie, robił za legendę podobną do jądra Hurd.
Przeglądałem listę zmian, nawet jakiś tutorial na wikibooks, i wydaje
sie całkiem sensowny. Jakie jest wasze zdanie na ten temat?

[1]
http://www.heise-online.pl/open/Perl-6-pojawi-sie-wiosna-2010-przynajmniej-czesciowo--/news/9715