[Warszawa-pm] Spotkanie Klubu Miłośników Wielbłądów

Zbigniew Lukasiak zzbbyy w gmail.com
Sob, 18 Kwi 2009, 13:44:22 PDT

2009/4/16 Zbigniew Lukasiak <zzbbyy w gmail.com>:
> Witam,
>
> Na stronie ankiety pojawiło się pytanie od niejakiego Łukasza:
>
> Cześć!
> Czy mogę się czegoś więcej dowiedzieć o spotkaniach?
> Jakiego typu są, kto przychodzi, itp..
> Byłbym pierwszy raz.
> Gdzie byłoby to spotkanie?
>

> Odpowiem tutaj na liście - bo tak łatwiej dyskutować.  W zasadzie nie
> wiem kto przyjdzie w przyszłym tygodniu - ale jeśli ostatecznie nie
> zostanie wybrany wtorek albo czwartek to ja będe na pewno.  Do tej
> pory przychodziło tak okolo 4-5 osób.  Rozmawiamy przy piwie o
> [...]

No dobra - wygląda, że środa odpowiada wszystkim co zechcieli zabrać
głos.  Poza tym nie widziałem żadnej innej propozycji niż Szwejk -
więc jutro postaram sie zarezerwować stolik na środe.

Tak przy okazji - właśnie wyszedl Catalyst 5.8 - oparty o Moose.
Długo już to trwało - ale w końcu jest!

Pozdr.
Zbyszek