[Warszawa-pm] Spotkanie Klubu Miłośników Wielbłądów

Zbigniew Lukasiak zzbbyy w gmail.com
Czw, 16 Kwi 2009, 03:38:55 PDT

Witam,

Na stronie ankiety pojawiło się pytanie od niejakiego Łukasza:

Cześć!
Czy mogę się czegoś więcej dowiedzieć o spotkaniach?
Jakiego typu są, kto przychodzi, itp..
Byłbym pierwszy raz.
Gdzie byłoby to spotkanie?

Odpowiem tutaj na liście - bo tak łatwiej dyskutować.  W zasadzie nie
wiem kto przyjdzie w przyszłym tygodniu - ale jeśli ostatecznie nie
zostanie wybrany wtorek albo czwartek to ja będe na pewno.  Do tej
pory przychodziło tak okolo 4-5 osób.  Rozmawiamy przy piwie o
sprawach luźno związanych z Perlem.  Może warto byłoby też pomyśleć o
spotkaniach bardziej technicznych - dotychczas raz zrobiliśmy
prezentację dla warszawskiego LUGa i chyba wyszło ciekawie, ale można
by też jakieś warsztaty hackatony itp?

Co do miejsca - to do tej pory były różne - mi osobiście bardzo pasuje
Plac Konstytucji i Szwejk - ale możemy głosować.

Pozdr.
Zbyszek