[Warszawa-pm] Spotkanie...

Zbigniew Lukasiak zzbbyy w gmail.com
Śro, 22 Paź 2008, 03:12:44 PDT

Łukasz - za szybko zrezygnowałeś.  My byliśmy po 7, wypiliśmy, jeśli
dobrze policzyłem, po 5 piwek i siedzieliśmy prawie do 12 - a wiec
spotkanie było bardzo owocne.  Obgadaliśmy kupe spraw - i między
innymi zgodziliśmy się, że chętnie poprowadzilibyśmy jakiś kurs
programowania w Perlu - nawet w czynie społecznym.

Pozdrawiam,
Zbyszek