[Warszawa-pm] Hej!

Łukasz Mądrzycki uksza w wp.pl
Wto, 14 Paź 2008, 01:45:12 PDT

W dniu 14 października 2008 09:35 użytkownik Zbigniew Lukasiak
<zzbbyy w gmail.com> napisał:
> Remont to kurcze zmora - ciagnie sie i ciagnie - ale juz widac koniec (chyba).
Skoro "widać koniec" to znaczy, że jesteś w połowie ;)

> A co do spotkania - to moze wrzuc propozycje na liste - bedzie
> bardziej oficjalnie niz jakbym to ja zrobil.
Nie wiem dlaczego mały blondas ma być bardziej oficjalny od wysokiego
bruneta, ale co tam:

kto żyw niech rezerwuje czas na:
21 października, godzina 18 *

pozdrowieńska,
uksza

Jeśli nikt się nie zgłosi, zrobimy imprezę w małym gronie a reszta niech żałuje

* wstępna propozycja - wystarczająco odległa, żeby znaleźć czas, ew.
ponegocjować zmiany