[Warszawa-pm] Ważne! Projekt!

Łukasz Mądrzycki uksza w wp.pl
Czw, 10 Sty 2008, 01:32:13 PST

Heja,

> Wymagania odnośnie poszczególnych uczestników odnoszą się do (biegła min.
> znajomość jednego z poniższych):
>         - administracja systemami Linux (głownie debian),
>         - programowanie:
>                 > do administracji systemami,
>                 > GUI (wieloplatformowe),
>                 > aplikacje internetowe, a dokładniej zaawansowane WWW,
>                 > sieciowe (serwery usług, itp.)
wrodzona skromność zawsze każe mi zastanawiać się co znaczy "biegła" i
czy moja biegłość jest dość biegła.
A poważniej: chętnie posłucham co/ile jest potrzebne żeby stanąć na
wysokości zadania. Jeśli z tego wyjdzie, ze podołam - wszedłbym.
(jako admin, skrpyciarz, gui (używałem Tk,  wx i inne - do poduczenia) )

> Jeżeli kogoś to interesuje, z tego co się orientuję, to możliwa będzie
> praca w niestandardowych godzinach <- ale głowy nie dam.
ten niestandardowe godziny mogą być kluczem - de facto pracuję na etat;
ale wszystko jest do 'ugadania'

pzdr,
luk