[Warszawa-pm] Spotkanie

Krzysztof Królikowski krzysiek w kobylkowska.net
Pią, 4 Sty 2008, 04:42:17 PST

On Fri, Jan 04, 2008 at 01:27:50PM +0100, Łukasz Mądrzycki wrote:
> Teraz trzeba jakiś ferment merytoryczny zasiać na liście.
> A wczorajsze spotkanie pokazało, ze każdy z przybyłych to nieco inna
> parafia. Wszędzie Perl, ale na różnych poziomach poznania, w różnych
> miejscach i zastosowaniach...

Aby zasiać nieco fermentu. Obecnie piszę sobie bota ircowego w oparciu o
POE::Component::IRC. Dodatkowo mieszam to z obsługą baz danych. W
założeniu bot będzie obsługiwany za pomocą ładnego interfejsu webowego.
Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Drugi jego "ficzer", przekazywanie wiadomości z <-> do gadu-gadu.
Do niedawna jeszcze mi to działałało :>>
Przestało w momencie (tak podejrzewam) wprowadzenia przeze mnie zmian
w wersjach libgadu ;> No ale muszę to jeszcze wykminić... ;)

Trzeci "ficzer" - wyłapuje urle z kanału i skraca je przy pomocy
42.pl/url. Pomysł podkradłem z #freebsd.pl i stwierdziłem, że też sobie
coś takiego napiszę ;)

Jeśli ktoś z Was będzie chciał się tematem IRCa pobawić, odradzam
Net::IRC :)

krolik

--
Krzysztof Królikowski