[Warszawa-pm] Fey::ORM

Zbigniew Lukasiak zzbbyy w gmail.com
Czw, 18 Gru 2008, 06:07:46 PST

Hej!

Tak mi się przypomniało, że rozmawialiśmy na ostatnim spotkaniu o
Fey::ORM - czyli o ORMie od początku bazującym na Moose.  Ciekawy
projekt, szczególnie jeśli chodzi o możliwości w generowaniu SQLa
(czyli sam Fey bez ORMa).  Ale jak dla mnie troche mało DRY w
deklaracjach, przykład z PODa:

package Forum::Model::User;

use Forum::Model::Schema;

use Fey::ORM::Table;

has_table( Forum::Model::Schema->Schema()->table('User') );

Czy jest jakikolwiek sens, żeby do has_table użyć innej schema niż to
z 'use Forum::Model::Schema'?  I w takim razie czy nie wystarczyłoby:

has_table( 'User' )

Dave Rolsky na to pytanie odpowiedział tylko, że prawdopodobnie dałoby
się to zrobić jako nakładka - ale że to by wymagało za dużo
dodatkowego stanu żeby było w głównej dystrybucji.  A mi się wydaje,
że to tylko jeszcze raz pokazuje, że 'singleton is evil'. Troche za
mało znam Moose, żeby to dalej drążyć.

--
Zbigniew Lukasiak
http://brudnopis.blogspot.com/