[Warszawa-pm] A moze by tak zrobic taka liste firm uzywajacych Perla

Zbigniew Lukasiak zzbbyy w gmail.com
Śro, 30 Kwi 2008, 02:27:27 PDT

2008/4/30 Łukasz Mądrzycki <uksza w wp.pl>:

>  for (0..$#lista_firm) {
>  &zrob_pozycje_na_liscie();
>  };
>
>  ino skąd info o firmach wziąć?
>
>  a tak serio:
>  chodzi CI o to, żeby każdy z nas podał swoją firmę/taką co zna  i
>  pochwalił się czy/gdzie Perl jest używany?

Trzeba rowniez sie spytac danej firmy czy mozna uzyc jej logo.  A przy
okazji mozna ja uswiadomic, ze w ich interesie jest zeby bylo wiecej
programistow Perlowych - bo dzieki temu za darmo beda mialy support i
nowe moduly na CPANie.

Ja sam obecnie nie pracuje w zadnej firmie - wiec niestety do tego
projektu nie mam co dolozyc.

pozdr.
Zbyszek