[Warszawa-pm] Wspolna praca

Zbigniew Lukasiak zzbbyy w gmail.com
Pią, 25 Kwi 2008, 03:21:56 PDT

2008/4/25 Łukasz Mądrzycki <uksza w wp.pl>:

> [...]
>  >  podlaczony do sieci wymaga rejestracji i dodatkowej oplaty.  No ale mi
>  >  sie ten pomysl bardzo podoba - jakby ktos chcial do mnie wpasc
>  >  popracowac to zapraszam (jeden dodatkowy komputer juz mam oplacony
>  >  wiec byloby OK - jesli mialoby byc wiecej osob to trzebaby cos
>  >  wymyslic).
>
>  A routerek z klonowaniem MAC adresu nie załatwi sprawy?
>  Nie jestem na bieżąco, ale z tego co kojarzę, ta usługa - dodatkowy
>  komputer, to po porostu dodatkowy MAC adres, który obsługują.
>  Co do pracy - w jakich godzinach robotajesz?

Routerka z klonowaniem adresu to mam - rzeczywiscie powinno byc OK,
ale sam jeszcze nigdy sie takim czyms nie bawilem (chociaz teorie
znam) wiec liczylbym, ze przyjdzie ktos kto sie zna.

Co do godzin pracy to jestem elastyczny - najlepiej to w zwyklych
godzinach pracy, bo pozniej przychodzi moja narzeczona, ale dostosuje
sie.